هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۳
شهریور ۹۴

اینطور نمی شود 

باید باهات رفیق بشم!


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
سیده گمنام

نظرات  (۸)

این بی نیاز کردن دو طرفه است !
از یک طرف باید حرکت باشد و اعتماد ...
رفاقت با خدا بهترین نوع رفاقته
پاسخ:
آره:)
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۳ عارفه الزهرا
یارفیق من لا رفیق له
رفیق بودی..رفیق تر شو..:))
پاسخ:
:))
تو رفاقت مگه با معرفت تر از خدا هم پیدا میشه....!:)
پاسخ:
نه واقعا پیدا نمی شه
۲۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۳ لولا پالوزا
تنها دوستیه که همیشه دوسته حتی وقتی ازت ناراحته:)
پاسخ:
اوهوم:)
چه دوست قدرتمند و عالمی...
خوشا به حال دوستدارانش...
پاسخ:
خوشا به حالشان:)
بله درست می فرمایید .
قبلن تر ها نگاشته بودم 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">