هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۳
مرداد ۹۴

هر روز در دعای عهد با تو عهد می بندم...انی اجدد...

و هر روز نمی دانم شاید یک دقیقه بعد یک ساعت بعد...در همان لحظه...عهدم رو می شکنم...

و شاید از همان اول عهدی با تو نبستم که بشکنم و یا حفظش کنم

و فقط تکرار طوطی وار کلمات بوده بر زبانم...

آقای من... مرا ببخش:(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۳
سیده گمنام

نظرات  (۹)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۹ 🌼yare deldar🌼
موفق باشید سیده خانوم و ان شاالله روزی سرباز حضرت دوست..
اللهم عجل لولیک الفرج❤🌹
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۳۸ 🌼yare deldar🌼
پاسخ دادم😊
سلام
ممنون از حضور و نظرتون...
آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
+
اگه هدیه کنید این جمله رو به "فداک"، منتشرش کنم... زیبا بود، ساده بود...
رفت در لیست انتشار
ممنونم...
اگه مایل به تبادل هستید بسم الله...
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۲ 🌼yare deldar🌼
جواب دادمااااا...
پاسخ تون رو دریافت کردید؟؟؟؟
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۳ طلبه ارشادگر
با سلام
ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر بر شما و همه شیعیان جهان تبریک و تهنیت باد
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۱ مرضیه دانایی
انی اجدد له فی صبیحه یومی هذا....
عهدشکستن دردناکه آقا....
اما دردناکترش جمله بعدیه که میگیم و بعد.... وای بر ما....
و ماعشت من ایامی عهدا و عقدا.....
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۷ عــ ـاکـ ـف ...
آقای من....
عهد می خوانم!
اما عهد می شکنم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">