هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۸
مرداد ۹۴

- امل عصر حجری:|

اقا من یک سوال دارم

در عصر جاهلیت اول بی حجابی بود یا حجاب؟!

اول بی حجابی بود که وقتی انسان به رشد عقل رسید و قران براش نازل شد دستور داده شد به حجاب!

پس مسلما قدمت بی حجابی بیشتره و در واقع بی حجابی بر می گرده به عصر حجر!!:|


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
سیده گمنام

نظرات  (۵)

باید کم کم نوشتن تحلیلی را یاد بگیرید .
با حاشیه نگاری کنار صحبت های رهبری و حاشیه نگاری کنار خبر ها می تونید شروع کنید .
راحت است .
اندکی حاشیه نگاری کنار خبر ها ...
نام کاربری خودتون رو بفرستید تا بتونید نویسنده بشید .
سلام علیکم مومن
اجازه هست صحبت کنیم ؟

اول حجاب بود بعد بی حجابی اومد
دلیلم چیه ؟
دلیلم آیات و روایاتی هست که داریم
حضرت آدم صلوات الله علیه حجاب داشتند و وقتی که از اون میوه ممنوعه استفاده کردند ضمن تبعیدشون به زمین لباسهاشون رو هم ازشون گرفت خدا و اونها رو بی لباس کرد
لباس نداشتن یعنی این که در عذاب بودن نه آزاد بودن
کاش اونهایی که بد حجاب هستند به خودشون بیان

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم..
تشکر بابت نظر ارزشمندتون:)
درست می گید اما در اون زمان پوشش وجود داشته نه حجاب به معنی اکنون
زنهای زمان پیامبر اکرم هم همگی پوشش رو داشتن و بدون پوشش نبودن زیرا از همون اولم ادم دارای پوشش بوده ولی حجاب چیزی ورای پوشش عادی هستش همه ی بی حجاب ها پوشش رو دارن...
یا علی
سلام علیکم مومن
بله درست میفرمائید بین پوشش و حجاب تفاوت است
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
وبلاگ شما لینک شد در فانوس جزیره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">