هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۰۸
شهریور ۹۴
دلم شکست..
:(
آخی عب نداره عزیزم..بسپارش به خدا..گریه نکن خود قشنگم:((
یا رفیق من لا رفیق له:(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
سیده گمنام

نظرات  (۱۵)

بیشتر مردم نیمی از عمر [ خود ] را صرف بدبخت نمودن نیم دیگر می کنند.
کاربری که داده بودید !
در قسمت انتخاب وبلاگ باید آماده باشد اگر کاربری که دادید کاربری هست که به بیان وارد می شود .
الان درست شد .
خود قشنگ...
پاسخ:
خواستم حالا یه ذره نسبت به خودم مثبت نگر بشم=))

ترجیحن جواب کامنت ها رو زیرش بدید بهتره !
صرفن برای خودتون گفتم وگرنه جواب پست هاتون رو در وب بقیه هم میتونید بدید با آدرس الف تا نون
عالیه، مثبت نگری عالیه...
پاسخ:
اوره
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۹ لولا پالوزا
قابلتو نداره عزیز :)
بشکن دل بی نوای ما را ای عشق
این ساز شکسته اش خوش آهنگ تر است



(این بیت را در ادبیات سوم خواهید خواند !)
کتاب را با دقت نخوندید!
توی بخش رباعی و دوبیتی هست.
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۲۷ امیر محمد امیری
خدا؟؟؟ شما به خدایی اعتقاد دارید که باهاش به زبان بیگانه باید راز و نیاز کرد ؟؟؟؟؟
جالبه.....
پاسخ:
بایدی در کار نیست!

یا رفیق من لا رفیق له

دوباره امیدوار شدم
پاسخ:
خدا رو شکر
سلام سیده جان ..
دله دیگه میسکنه هی ... هیی
پاسخ:
سلام
هعی:(
چه قشنگ..منم با خودم حرف میزنم و قربون صدقه خودم میرم گاهی:(((
پاسخ:
:))
۱۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۲ همسر سید علی ...
یارفیق من لا رفیق له ...
عالی بود 
پاسخ:
ممنون
یا رفیق من لا رفیق له...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">