هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۲۶
مرداد ۹۴
میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیست

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز...

این خود را این من را باید بکشم!!
باید....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۶
سیده گمنام

نظرات  (۹)

ان شاء الله
به سادگی هم نیست. جهاد می خواد...
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۲ عــ ـاکـ ـف ...
این "تویی" ما هنوز در ماست !!!
از محمد بن منور بود این جمله فکر کنم !
اسرار التوحید !
پاسخ:
هنو در ماست....:(
سلام
وبلاگ زیبایی دارید..
خوشحال می شم به من هم سربزنید...
خسته نباشید
یاعلی(علیه السلام)
ممننون از نظر خوبتون واقعا...
+
شمام در راستای نسل سازی دست به قلم شید و دوستانتون رو دعوت کنید...
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۷ ذره ی ناچیز
ان شاءالله
با توکل بر خدا
موفق خواهید شد

یاعلی...
پاسخ:
سلام
انشالا
شما هم موفق باشید
یا زهرا
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۹ 🌼yare deldar🌼
چ شعر زیبایی..
پاسخ:
اوره

همین خود نامرد، هــفـت تا جان دارد!

باید شکست این " من " را ...
پاسخ:
باید...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">