هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۳۰
مرداد ۹۴
یک روزی از خواب پا می شم که عزرائیل شونه هامو تکون بده...
شایدم .. با ندای انا المهدی...
ولی دیگه چه فایده؟!
جز وا حسرتا؟:(
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
سیده گمنام

نظرات  (۹)

سلام
بسیار زیبا و عبرت انگیز بود..
ان شاالله که خود امام زمان مارو توی همین دنیا بیدارکنه..
یاعلی(علیه السلام)
پاسخ:
انشالا
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۸ 🌼yare deldar🌼
:(
نماز با طلوع آفتاب قضاست...
پاسخ:
دقیقا..
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ عــلــی قـنـبـریـان
اللهمَّ عَجّل لِوَلیکَ الفَرَج
کاشکی امام زمان دیدمون خوشحال بشه
ان شاالله
پاسخ:
انشالا
سلام
می توانید به نگارید ...
:'(
منظور این پست رو متوجه نشدم:))
یعنی‌چی؟!
عزرائیل ربطش با ندای انا المهدی چیه؟!!

پاسخ:
یعنی بالاخره با یکی از این دو بیدار می شویم
به وسیله یکی از این دو

بنده برای شما اشتراک درست کردم .
می تونین بنگارید ...
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۲ عــ ـاکـ ـف ...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">