هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۰۶
شهریور ۹۴

عایا روزی فرا می رسد که بنده دست از تنبلی برداشته و زود به زود آپ کرده نظرات را جواب دهم ؟؟؟:))


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
سیده گمنام

نظرات  (۸)

سه قدرت بر جهان حکومت می کند: 1- ترس 2- آزمندی 3- نادانی
به به
به به
چه بیابون خشکلی:)
پس کو لینک وبلاگ من:/
مبارکه :) 
پاسخ:
الان این خشکل بودن بیابون من تیکه بود دیگه؟:)))
لینک وبلاگ شما؟‌نمی دونم والا:))
ممنون
لینک شدین
از بس ما اومدیم و دیدیم شما به روز نیستید
پاسخ:
حس به روز شدن ندارم:))
قالب بهتر شد...
پاسخ:
هنوز هم قالب مدنظر من نیست..،:((
آره دیگه...گفتیم حالا حالا به کامنت من پاسخ نمیدین!!
شما هم لینک شدید:)

پاسخ:
بله می خواستم حالا حالاها کامنت جواب ندم 
بیکار بودم گفتم دو سه تایی رو جواب بدم:))
+ هنوز سه صفحه کامنت مونده:((

موفق باشید!
پاسخ:
همچنین
این جواب ندادن در صورتی تنبلیه که کار مهمتری واسه انجام دادن نداشته باشید!
به مدد باری تعالی انشا الله...
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">