هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

گر نروم نیستم..

هستم اگر می روم..

آقا وقتی دعای شهادت می کنم
حس می کنم تبسم می کنی و می گویی:
اندازه ات نیست هنوز!
آقا به سادگی های دلم نخند..
تنها دلخوشی ام همین است..
:(

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
۱۸
مرداد ۹۴
آقا یاری می طلبه!
صداش رو می شنویم؟؟؟
اگه نمی شنویم پس هیچ فرقی با کسانی که روز عاشورا هل من ناصرا ینصرنی حسین علیه السلام رو بی پاسخ گذاشتن نداریم!
چرا یک فرق اساسی داریم!
اونها حضرت رو بی پاسخ گذاشتن و ما با گناه جواب آقا رو می دیم!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۸
سیده گمنام

نظرات  (۲)

۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ عــ ـاکـ ـف ...
هل من ناصر تو می گه هستی تشنه ی "جواب" ....
غریب ارباب....
البته بی پاسخ نگذاشتند... یکی گونه رو درید... یکی لب رو پاره کرد... یکی سینه کتفو شکافت... یکی پیشونی رو شکست.. .


حرف حق زد چقدر نیزه به خوردش دادند...
آب می خواست به سر نیزه به خوردش دادند...
پاسخ:
:(((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">